Monday, September 18, 2006

感動

女生: 你覺得我漂亮嗎?
男生: 不!

女生: 你會和我在一起一輩子嗎?
男生: 不!

女生 :如果我離開你, 你會傷心流淚
男生: 不!

女生覺得心灰意冷
決定離開
眼淚也奪眶而出
突然男生從後面緊緊的抱著女生
說:

你不漂亮可是很美麗...
我不只要和你在一起
而是一定要和你永遠在一起
如果你離開的話
我不會哭
可是我會死..

我喜歡你
不為甚麼
只因為
你是我心目中的你

好感動哦!


A girl asked a guy if he thought she was pretty,
hesaid...: no.
She asked him if he would want to be with herforever....
and he said no.
She then asked him if she were to leave would he cry,
and once again he replied with no.

She hadheard enough.
As she walked away,
tears streaming down her face
the boy grabbed her arm and said....
You're not pretty you're beautiful.
I don't want to be with you forever.
I NEED to be with you forever.
And I wouldn't cry if you walked away...
but I'd die...
I like you because of who you are to me.

這是在網上看到的....
貼上來和大家分享

3 comments:

王白石 山风 said...

感动…
只是想象着我和我男朋友有这样的对话,
我的眼泪就在眼眶里打转着了……

寶寶 said...

老婆:你有没有爱过我?
老公:没有!
老婆:什么!!!
老公:因为我到现在都还在爱着你。

@ TENG_LP~ said...

嵐..
一定有機會的
...
到時別太感動


寶寶----
~~~~~
超玄....